Digitalt frokostmøte for medlemsbedrifter: Gode salgs- og leveringsprosesser avverger tvistesaker

Digitalt
kaffekopp og tastatur

Foto: Lukas Blazek/Unsplash

Hver onsdag inviterer vi medlemsbedriftene våre til et digitalt frokostmøte med aktuell tematikk. Vi spanderer innholdet, bare fyll opp kaffekoppen og logg deg på!

Kombinasjonen av styrkede forbrukerrettigheter og ny teknologi i bilene stiller strengere krav til kundeinformasjon i salgs- og leveringsprosessen for både nye og brukte biler.

Mangelfull informasjon til kunden kan bli kostbart, både i form av misfornøyde kunder og i verste fall dyre tvistesaker i rettsapparatet.    
 
I vårt digitale frokostmøte onsdag 5. mars går vi nærmere inn på hva som er viktig i kundedialogen i salgs- og leveringsprosessen, og gir deg noen gode verktøy for å unngå unødige kundeklager og tvistesaker. 

------------------------------------------------------------

Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken i forkant av møtet. Ved hjelp av lenken får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter. Husk å sjekke mappe for søppelpost om du ikke finner dette i innboksen!

Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene en uke frem i tid. 

Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat eller ved å be om ordet.

Kontaktpersoner

Tore Rylander Fagsjef bilsalg tore.rylander@nbf.no