- Jeg håper vi får pratet med et par hundre medlemsbedrifter. Frem til sommeren skal vi besøke ni steder. Fra Alta i nord til Arendal i sør. Vi har prioritert litt andre lokasjoner enn det vi gjorde i fjor, sier Stig Morten Nilsen, administrerende direktør i NBF.
På møtene settes bransjens største utfordringer på agendaen, for eksempel: markedssituasjonen, rekruttering og omdømme, bilpolitikk, bilskade og forsikring, klimamål med mer. Programmet vil være interessant for alle bransjegrener fra merkeforhandlere og frie verksteder til skadeverksteder og tungbilaktører.
Er det spesielle temaer man er opptatt av, så kan de meldes inn til firmapost@nbf.no i forkant.
- Jeg personlig prioriterer å få med meg så mange av medlemsmøtene som mulig. Forhåpentligvis kan jeg bidra med noe kunnskap som er relevant, men først og fremst kommer jeg for å lytte og diskutere, sier Nilsen. – Håpet mitt er at folk tar med megafonen og gir oss noen tydelige innspill. Skrike ut mot være seg myndigheter, forsikring, Finn.no eller kanskje til og med oss, avslutter Nilsen.